2012. április 20., péntek

Air and Space Museum

Egyik este bejelentették, hogy másnap nem lesz víz az utcában. Szülők elmentek dolgozni D.C.-be. Én, Donna és a baba pedig múzeumoztunk egy jót. Reggeliztünk egy Starbucks-ban Washingtonban, majd sétáltunk egy jót. Végül betértünk az Air and Space Múzeumba, ahol mindenféle repülőgépek és rakéták voltak kiállítva. Sok űrhajós képét láttam és űrruhákat, amelyekben igazából is voltak már az űrben emberek. Láttam nagyon vicces arcú űrhajósokat. Az egyiknek akkora hézag volt a két első foga között, mint egy kisebb bolygó. :D Na és ott volt Yuri A. Gagarin. Nagyon, nagyon helyes fiatalember volt. Sajnálom, hogy meghalt, mikor még élhetett volna olyan sok évet. Láttam extra retró légikisérő ruhákat és csomó érdekes dolgot olvastam. Szerettem ezt a napot. Elisabeth is élvezte. Minden olyan nagy volt, fényes és színes. Igazi kánaán egy kisbabának. Akkor voltunk picit bajban, amikor elálmosodott, de nem tudott rendesen pihenni, mert a múzeumban túl nagy volt a nyüzsi. Sírt szegénykém legalább 20 percet a karomban, mire elaludt szépen. Beraktam a babakocsiba és úgy sétáltunk tovább Donnával. Ja igen, egy érdekesség. Washington D.C.-ben a múzeumok 95%-a ingyenes. Szerintem ez nagyon jó. Mindig tömve van mindegyik múzeum.


A soha meg nem szűnő szeretet. :) <3


Mint narancs és a héja. Úgy. <3


Egy régi repülő bebülről. Nagyon tetszett. :)


Világunk egyik csodája


Kis csöppség...:D


Retro style forever! :)


" Na akkor az arcodra teszed és így csinálsz. Oké? Vágod? Na jól van, akkor nem lesz baj." :D


"Áhhá! Álljon meg uram. Egy lépést sem. Játékokat nem viszünk a fedélzetre!"


My new friends. :)


Azért, mert kell. :) Vicces, mikor az emberek kérdezik egymástól, miért fekszik az a lány a földön?! :D


Yuri and me. One of my favorite picture.


Na neki van a Jupiternyi szünet a fogai között...:D


Nagymama és unokája. :)


Éééééééés.....Csoki :D xD
Na de most komolyan. Ez szerintem egy nagyon jó kép. Elgondolkodtató. Szeretem.


Szóval jó volt ez a nap is. Kellemeset a hasznossal. Voltunk múzeumban és le is tudtuk húzni a wc-t pisilés után. :D 

1 megjegyzés:

  1. Szia Nina!
    Ne haragudj, hogy csak így ismeretlenül írok, de szeretnék néhány dolgot kérdezni tőled privátban az aupair munkáddal kapcsolatban. Ugyan is én is szeretnék kimenni amerikába és dolgozni. Kérlek írj nekem egy elérhetőséget és írok neked oda, ha nem probléma!
    Adri

    VálaszTörlés